Nous avons procédé à la mise à jour de notre politique de confidentialité dans le but de nous conformer aux nouvelles lois relatives à la protection des données. Consulter notre Politique de confidentialité ›

Equinix Smart Hands

Through our Equinix Smart Hands™ service, our highly trained and experienced IBX® Technicians provide remote management, custom installations, and equipment troubleshooting assistance 24 hours a day, 7 days a week, 365 days a year. You can’t be at the IBX data center all the time, but we are.

products_support_smart_hands_380x300

Smart Hands Services

Equinix Smart Hands services include:

  • Onsite/offsite technical assistance and troubleshooting
  • Equipment installations and configurations
  • Chemins de câbles, précâblage de panneaux de brassage et d’équipement.
  • Démontage, installation et configuration des cartes d’interface.
  • Testing media for continuity and proper signaling
  • Providing visual verifications to assist in remote troubleshooting
  • Installation, remplacement, démontage, inventaire/étiquetage de l’équipement.
  • Assistance dans la salle de conférence et installation d’équipements audiovisuels
  • Power cycling a router, server and switch and soft-booting a server
  • Adding, removing and verifying a demarcation
  • Moving equipment within your space and cabinets
  • Moving or securing cables